- חיוב אוטומטי – ידאג לחייב את הלקוחות שלך על בסיס קבוע, וירכז מוצרים אשר חויבו באותו יום על ידי אותו הלקוח בכדי להפחית עמלות מסחר ברשת.
- חיוב ידני – מאשפר לבצע חיוב חד פעמי לשירותים מיוחדים או עבור עבודה שנעשתה במיוחד ללקוח.
- הצעות מחיר – יכולות להיות מוכנות ולהישלח ללקוח באמצעות WHMCS. לאחר מכן, עם קבלת התנאים של הצעת המחיר, הצעות המחיר מומרות לחיוב בלחיצת כפתור אחת .
- עיבוד תשלומים אוטומטי – is offered with all the supported gateways and you can extend it to others by building your own payment processing modules
- תמיכה במס – allows for both inclusive and exclusive tax, tax exempt clients & products and support for up to 2 separate levels
- חשבוניות בPDF – כלל החיובים והחשבוניות ניתנות לשמירה ולהדפסה בפורמט PDF.
- Email/Print Invoices with the batch PDF generator functionality מאפשר להדפיס חשבוניות לאלה אשר מעוניינים בעותק מודפס
- Manual Payment Entry so you are not just limited to supported online payment gateways – you can also apply payments such as cheques, wire transfers, etc…
- Credits can be issued to a user by an admin or by the client choosing to prefund their account in advance. These are then applied to future invoices.
- Flexible Promotions which allow you to offer one time or recurring discounts for fixed amounts or percentages which various qualifying criteria
- Verified by Visa & MasterCard SecureCode is supported on certain gateways
- Multi-Purpose not limited to just hosting packages
- Billing Cycles of חינם, חד פעמיים, חודשיים, רבעוניים, חצי שנתי, שנתי ודו שנתי.
- Prorata Billing is supported to מחייב עד תאריך מסויים בחודש.
- Product Options to allow ala carte selections
- שדות מותאמים- בכדי לאסוף מידע ספציפי למוצר הרצוי.
- תוספים – מכירה של מוצרים נוספים ושרותים נוספים כחלק מחבילות רכישה.
- תפוצה ברשת האינטרנט (הורדות)- מאפשר מכירה של מוצרי רשת כגון: תוכנות, ספרים מקוונים, ותכנים נוספים להורדה מרשת האינטרנט.
- אי מיילים ללקוח – ניתן ליצור ולשלוח מייל ברכה ללקוחות על בסיס כל רכישה.
- ניהול מלאי- המערכת מונעת ביצוע הזמנות של מוצרים שהמלאי שלהם נגמר.
- Single Login בעזרת WHMCS ללקוחות שלכם תהיה רק ססמת התחברות אחת לזכור, להתחבר לחשבון שלהם ולתקשר איתכם.
- מידע אישי – ניתן לצפות בנתונים אישיים ולעדכן אותם. בנוסף, ניתן להוסיף אנשי קשר ולכתב אותם, לעדכן סיסמאות ולצפות בשאלות בדבר עידכוני אבטחה.
- אזור ניהול שירותי לקוחות – מאפשר ללקוח לצפות בפרטים של המוצרים והשירותים אותם הוא רכש ממך ,להזמין שדרוגים ,תוספים ,לצפות ולשנות ססמאות התחברות ולבקש לבטל המזנה.
- אזור ניהול דומיינים – מאשפר ללקוח לצפות בפרטי הדומיינים אותם רכש ממך, ולנהל את הדומיינים האלה באזור זה.
- חיובים/תשלומים/היסטוריית מיילים- המערכת מאפשרת להראות ללקוח את כלל החיובים והמיילים שנוצרו ונשלחו אליו לשם סקירה מחודשת.
- הזמנות – ניתן לבצע בעזרת טפסים מובנים במערכת עבור מוצרים חדשים/ שירותים או דומיינים.
- בדיקת דומיינים- מאפשרת ללקוח לחפש ולבדוק דומיין אותו הוא רוצה לקנות individually or in bulk ולאחר מכן להמשיך לביצוע הזמנה.
- Server Modules which let you automate product activation, suspension, termination & more. Many modules are supplied by default but you can also build your own…
- Registrar Modules for domain management & automation including registrations, renewals, nameserver changes, WHOIS updating, and more…
- Gateway Modules integrate with payment solutions for accepting payments & automating refunds. Supplied with over 50 by default and the ability for you to build your own or have others developed…
- Admin Modules let you bolt-on additional tools and integrations to your admin panel for easy access by staff
- API allowing you to perform actions inside WHMCS from other systems such as adding clients, custom order forms, generating tickets, and more…
- Action Hooks which let you run your own code when various actions occur inside WHMCS, for example updating details on a remote system, or running furthur automation
- Templates for both the client and admin areas let you fully customise the frontend your clients see and the layout/styling for staff
- יצירת שירותים אוטומטיים – מתאפשרת ברגע שהזמנה בוצעה, בקבלת תשלום או רק במקרה ומנהל מערכת אישר הפעלה אוטומטית.
- השהייה אוטומטית – ברגע שחשבון של לקוח נכנס לחוב ,והפעלה מחודשת של השירות ברגע שתשלום החוב מבוצע.
- סיום אוטומטי – של השרותים ללקוח יכול להיות מופעל במקרה וחשבון משתמש לא פעיל לאורך זמן מוגדר, או לאחר ביצוע פעולות עברייניות ע"י המשתמש.
- שדרוגים אוטומטיים – נעשים בפשטות עבור לקוחות המעוניינים לשדרג את השרותים אותם הם מקבלים ממך. בנוסף לכך, כלל החישובים של השדרוג מבוצעים אוטומטית.
- איפוס ססמאות – יכול להתבצע ממערכת WHMCS
- עמלות אוטומטיות על חיוב מאוחר – ניתן להפעיל חיוב כתוצאה בחיוב מאוחר לאחר מספר ימים שנקבע מראש, כחיוב נוסף קבוע או כאחוז מסכום החיוב הכולל.
- תזכורות & הודעות פרעון מאוחר – ניתן להגדיר שליחה של הודעות או תזכורות, לפני ואחרי חיוב עקב אי ביצוע תשלום בזמן.
- רישום דומיינים – משולב וכולל את הספקים הפופולריים ביותר. רישום של מספר רב של דומיינים במקביל בכדי שתוכל לקבל את המחירים הטובים. (משתמש של WHMCS יקבל גישה חינם לחשבונות ב Enom/ResellerClub דרכנו )
- רישום דומיינים /Transfers יכול להתבצע באופן אוטומטי עם קבלת תשלום, או לאחר קבלת אישור ממנהל מערכת, ללא יציאה ממערכת WHMCS.
- חידוש דומיינים – לקוחות יכולים להזמין דומיינים מאזור הלקוחות במערכת, בכל זמן ובאופן אוטומטי עם קבלת תשלום.
- חידוש אוטומטי – ניתן לאפשר או לשלול חידוש אוטומטי.כלומר, לקבוע האם יווצר חיוב באופן אוטומטי עבור דומיין כאשר הדומיין מתקרב לתפוגה.
- שינויים בשרתי שמות – registrar modules מובנים מאפשרים לך וללקוחות שלך לסקור ולשנות, בזמן אמת , שרתי שמות של דומיינים אליהם הם מופנים.
- יכול להסרק ולהיות מעודכן גם על ידי לקוחות גם על ידי אנשי סגל. Contact Info
- נעילת דומיינים – ניתן לצפות בסטסטוס נעילת דומיינים באמצעות מערכת WHMCS ולהפעיל נעילה או לכבותה על פי רצון.
- Nameserver Registration is also possible allowing the setup of private nameservers particularly useful for your resellers
- ID Protection Addons can be offered during the signup process for TLDs that support it
- Get EPP Code is also supported on some modules as is DNS Record Management & Email Forwarding (Enom only)
- Ticket System which allows you to efficiently manage client email requests amongst a team of staff
- מענה אוטומטי על שאלות משתמשים – אשר מעלה תשובות אפשריות לשאלותיהם של המשתמשים ממאגר המידע, בתרם הם מפנים את השאלה אליכם. וזאת בכדי לעזור ולהוריד את כמות השאלות הנפוצות.
- מענה לפי דחיפות – בכדי למנוע אפשרות שפנייה של לקוח לא נענית לאורך זמן שאינו מתקבל על הדעת.
- Email Piping אשר מאפשר ללקוחות שלכם לפנות אליכם באמצעות מיילים בקלות, או ליצור פניות דרך מערכת רישום הפניות.
- סינון דואר זבל – אשר מאפשר לכם לחסום מילות מפתח מסויימות, משפטים וכתובות דואר.
- מערכת הודעות – בכדי לשמור על הלקוחות שלך מעודכנים בנושאים חדשים ומידע בנושא החברה ברשת ובאמצעות via RSS
- מערכת הורדות – אשר מאפשרת גישה נוחה ל to key tools (ftp, email config, etc…) או למוצרים שונים להורדה.
- מאגר מידע – אשר נותן מענה לשאלות הנפוצות, בכדי שלקוחות יוכלו לעזור לעצמם ולקבל מענה באופן מיידי במקום לחכות לתמיכה ממך.
- דו"ח מצב שרת – נותן מענה ללקוחות ולמנהלים מערכת כאחד, בכדי לבדוק בזמן אמת שירותים,load and uptime, של השרתים שלך.
- Network Issues (+ RSS) מספקים מערכת דיווח מרכזית עבור הפסקות או ביצוע עבודות תחזוקה ברשת שלך.
- Writeable Directories can be moved above the public_html directory for added security
- העברה של מערכת הניהול – מונע מהאקרים אפילו את היכולת לנחש את שם המשתמש שלך.
- דיווחים בדבר ניסיונות התחברות שנכשלו – בכדי שתדע אם נסיונות התחברות מבוצעים.
- חסימת IP אוטומטית – אחרי 3 ניסיונות התחברות כושלים.
- הצפנה של סיסמאות- עבור כלל הסיסמאות שבמערכת WHMCS ובשלב מאוחר יותר פיענוח וקריאה, כך הסיסמאות אינן ניתנות לקריאה במאגר המידע של האתר.
- סיסמאות לקוח ומנהל מערכת – מאוחסנות כ md5 hash values בלתי הפיך, בכדי למנוע שיחזור סיסמאות.
- פרטי כרטיס אשראי – מוצפנים באמצעות פרוטוקול הצפנה AES.
- API IP Restrictions to only allow specific IPs access to your installs API
- Enom SSL Certificates הקצאה יכולה להבתצע באופן אוטומטי באמצעות WHMCS גם עבור ביצוע הזמנה וגם מאפשר ללקוחות לבצע configure ללא יציאה מדף האתר שלך.
- מעקב קישורים – מאפשר לך ליצור מעקב וניתוח אחר כניסות והמרות באתר שלך, ובכך מספק דרך מצויינת לקידום האתר שלך ולביצוע ניתוב לקוחות טוב יותר לדפים באתר שלך דרך פרסומות שונות.
- עדכונים באמצעות דואר אלקטרוני – נשלחים בדבר פעולות במערכת WHMCS כגון: מענה לפניות חדשות , פעולות אוטומטיות שבוצעו ותקלות ,daily cron activity , ניסיונות התחברות שנכשלו ועדכונים בדבר שינויי לקוחות.
- גיבוי מידע אוטומטי – אשר מבטיח שאתה לעולם לא תאבד פרטים של לקוחות, באמצעות גיבוי ב FTP'd לשרת מרוחק או באמצעות שליחת פרטי הלקוחות אליך.
- תמיכה במגוון שפות – מאפשרת ללקוחות לבחור את השפה שלנוחה להם, והתאמה של אזור לקוחות ומיילים שנשלחים אליהם בהתאם לבחירת השפה שביצעו.